معرفی ۴۶۷ نفر از مددجویان ساروی به بانک‌ جهت دریافت تسهیلات
کد خبر: 4187345
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

معرفی ۴۶۷ نفر از مددجویان ساروی به بانک‌ جهت دریافت تسهیلات

رئیس کمیته امدادامام(ره) منطقه دو ساری گفت: ۴۶۷ نفر از مددجویان واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد تا به امروز ۲۷۷ نفر به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

حجت الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امدادامام(ره) منطقه دو ساری،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد امام(ره) منطقه 2 ساری، با بیان اینکه  هفت هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: از اولویت‌های فعالیت این نهاد توجه ویژه به اشتغال‌زایی و آموزش‌های خوداشتغالی برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش است.

وی افزود: در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ تبصره ۱۸، ۴۶۷ نفر از مددجویان واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تا به امروز ۲۷۷ نفر به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

حجت‌الاسلام بریمانی تصریح کرد: تعداد ۸ نفر از افراد درخواست‌کننده از اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ در ۸ ماهه اول امسال به بانک‌های عامل معرفی شده، جمعاً یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمودند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری با اشاره به اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان، خاطرنشان کرد: در بهار و تابستان سال ۱۴۰۲، ۲۷ نفر از افراد متقاضی، جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که تاکنون ۲۰ نفر تسهیلاتی جمعاً به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان، ادامه داد: در هشت ماهه نخست امسال نیز تعداد ۵۵۰ مددجو جهت دریافت آموزش‌های خوداشتغالی به آموزشگاه‌های مربوطه معرفی شده و آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی کسب و کار دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha